מוסך מורשה דאצ'יה

מוסך מורשה רנו, ניסאן ודאצ'יה

אנחנו מבינים ברכב שלך

מוסך דור 18, הינו מוסך מורשה לרכבי דאצ'יה עם התמחות בכלל הדגמים הקיימים בשוק. כך שאם יש לכם כל בעיה ברכב, או שהגיע הזמן לטיפול השגרתי של הרכב שלכם, אנחנו הכתובת הנכונה לטיפול ברכב שלכם במוסך מקצועי, אמין והוגן

מתחייבים לשירות מעולה

אנחנו בדור 18, מתחייבים לכל לקוח שלנו, לשירות מעולה, לזמינות מלאה ולטיפול מקצועי בכל רכב שנכנס למוסך שלנו. אנשי הצוות שלנו עוברים את ההכשרות המתאימות לכל סוגי הרכב בהם אנו מטפלים וכמובן, שמכירים את כל הדגמים לעומק, בכדי לספק לכם שירות טכני מקצועי ואיכותי ובעיקר, יעיל ומהיר, כדי שתוכלו לחזור ולהשתמש ברכב שלכם כמה שיותר מהר

טעימה מעבודות השטח שלנו

דאצ'יה דאסטר
דאצ'יה דאסטר

מוסך דאצ'יה מורשה ואמין בתל אביב? יש חיה כזאת!

יש ברשותכם או בבעלותכם רכב מחברת דאצ'יה?

דאצ'יה היא יצרנית רכב רומנית שמעידה כי החזון שלה הוא לאפשר לכולם רכבים חדישים ואמינים. במהלך השנים היצרנית עושה מאמצים להישאר נאמנה לצרכי הלקוחות וגם לעקרונות שלה בה זמנית. דגמי הדגל של דאצ'יה שואפים תמיד להביא בשורה מחדשת לתחום הרכב בעולם, והחברה רואה עצמה כשליחה של שינוי, הפועלת תוך מחשבה מעמיקה על הצרכנים והאפשרות שתהיה להם להשתמש ברכב לאורך זמן.

בחירת המוסך המתאים

כדי להשלים את המשימה ולשמור על הרכב שלכם, בוודאי תצטרכו להיעזר בשירותיו של מוסך מקצועי ואמין שיתמוך בצרכים המשתנים שלכם במהלך השנים. האם אתם יודעים כיצד לבחור מרכז שירות דאצ'יה שיעמוד בסטנדרטים שלכם?

האם אתם מקדישים לנושא את תשומת הלב הראויה? אנחנו בדור 18 מאמינים שיש חשיבות גדולה לבחירת המוסך ומעודדים צרכנים לקבל החלטה מושכלת בנושא. מסיבה זו החלטנו לרכז עבורכם מידע שיסייע לכם לבחור את המוסך הנכון.

תושבי תל אביב? חכו רגע לפני שאתם נכנסים למוסך הראשון בדרך

תל אביב היא עיר כה גדולה ועמוסה, שלפעמים היא עשויה להיות די מבלבלת. חשוב להבין שלא כל מוסך הנקרה בדרככם הוא מוסך שיתאים לצרכים שלכם ויגן עליכם מפני נזקים לטווח הארוך, ולפעמים אפילו להיפך.

הרבה מוסכים בתל אביב מנצלים את תושבי העיר והסביבה שאינם מבינים מספיק במכונאות כדי להרוויח יותר ממה שמגיע להם, או ליצור תקלות מזויפות כדי שאותם לקוחות יגיעו שוב לקבל שירות בתשלום. אפשר למנוע נפילה למלכודות כאלו, אך יש לשים לב לכמה כללים בסיסיים בבחירת מוסך:

  1. מצאו לעצמכם מוסך קבוע שרק אליו תפנו בכל צורך כזה או אחר. ישנה חשיבות גדולה להיכרות של צוות המוסך אתכם ועם הרכב – הם מכירים אתכם באופן אישי ויודעים בדיוק מה עבר על הרכב. שימו לב שאין סיבה להישאר במוסך המעורר את החשדות שלכם באשר לאמינותו.
  2. עליכם למצוא מוסך דאצ'יה מורשה ולא שום חלופה אחרת. מוסך מורשה הוא כזה שקיבל את הכשרתה של יצרנית הרכב לטפל בו על פי התקנות שלה ובעזרת חומרים המאושרים על ידה.

בבחירת מוסך מורשה תוכלו לוודא שאיכות התיקונים או הטיפולים תהיה זהה לזו שהיצרנית הגדירה לרכב שלכם, ולא פחות מקצועית מזה. נוסף ליצרנית הרכב, מוסך מורשה הוא עסק שמפוקח ומבוקר על ידי משד התחבורה ועל כן השירות שהוא מעניק חייב להיות איכותי יותר מעסקים אחרים שאינם מורשים.

אז איך באמת בוחרים מוסך דאצ'יה?

אחרי שהבנתם את העקרונות הבסיסיים בבחירת מוסך, הנה עוד כמה טיפים שיעזרו לכם בתהליך החיפוש וההחלטה:

מיקום

אחד הקריטריונים החשובים בבירת מוסך הוא המיקום שלו כיוון שאם לא מדובר על טיפול תקופתי, לרוב אנחנו נעדיף שהמוסך יהיה במרחק קצר מהבית או מהעבודה שלנו. בדקו אילו מוסכים נמצאים בקרבת מקום אליכם וצרו רשימה של אופציות רלוונטיות. זכרו כי חשוב לסנן מתוכה את המוסכים שאינם מורשים ואינם מתמחים בטיפול ברכבי דאצ'יה.

המלצות

אחת הדרכים לקבל מידע נוסף שיתמוך בהחלטה שלכם היא לבקש המלצות מחברים, משפחה או שכנים, וגם לבדוק באינטרנט מה אומרות הביקורות על המוסכים שאיתרתם עד עכשיו. כך תוכלו לקבל תמונה מלאה יותר ולקבל החלטה שקולה.

סיור שטח

רגע לפני שאתם מחליטים על מוסך, בקרו בו בעצמכם. ייתכן ותגלו שבמידע שנחשפתם אליו עד כה לא היה מדויק והמוסך אינו מתאים או ראוי לטיפול ברכב שלכם.

אל תתפשרו על פחות ממרכז שירות דור 18

מוסך דור 18 הוא מוסך מורשה לרכבי דאצ'יה המכיר ומתמחה בכל הדגמים הקיימים כיום בשוק, ומעניק שירות ללקוחות מכל המגזרים מידי יום במקצועיות ובשקיפות מוחלטת. טיפולים שגרתיים, כמו גם טיפולי חירום, טסטים ושרותי רכב נוספים, מבוצעים בהתאם לסוג הרכב, הדגם שלו, והצרכים האישיים שלכם הבעלים או הנהגים.

אנו דוגלים בהוגנות ובאיכות בלתי מתפשרת, ומעניקים ללקוחות שלנו תחושת ביטחון בכל עת בו הרכב שלהם נמצא אצלנו, ומקפידים להשיב אותו לידיכם כאשר הוא בטוח ותקין לחלוטין, כדי שחוויית הנהיגה שלכם תישמר לאורך זמן, כמו גם הכסף שלכם.

אנחנו מתחייבים לשירות מעולה, נגיש והוגן, שיעניק לכם שקט נפשי ותחושת וודאות קבועה בכל הקשור לרכב שלכם.

לקביעת תור
ניווט עם וויז
חיוג מהיר
שלח הודעה
האתר ונבנה ועוצב ע"י -
חתימה-מרובע-black
© כל הזכויות שמורות למרכז שירות דור 18