מרכז שירות ניסאן

מרכז שירות ניסאן – יש דברים שאסור להתפשר עליהם

עומדים לפני טיפול עשרת אלפים או טיפול שוטף אחר של הניסאן שלכם ואין לכם מושג איזה מרכז שירות ניסאן לבחור?

אחד הדברים החשובים ביותר לפני שמגיעים אל מרכז שירות ניסאן הוא להגיע עם קצת ידע יותר ובדיוק לשם כך ריכזנו את כל המידע שיסייע לכם לעשות את זה הכי נכון שאפשר.

מוסך מורשה רנו, ניסאן ודאצ'יה

מרכזי שירות מורשים – מספקים את הטוב ביותר לרכב שלכם

כמו כל מוסך מורשה כך גם מרכזי שירות ניסאן שמגיעים עם הרישיון המתאים והפעילות החוקית המסונכרנת אל מול גורמי החוק, משרד התחבורה ואיגוד המוסכים.

מצאתם מרכז שירות כזה? ייתכן שאתם בהחלט בדרך הטובה לעשות את זה נכון, יעיל ובעלות שלא תקרע לכם את הכיס.

לאיזה מוסך עדיף להכניס את הרכב כשיש תאונה?

החוק מאפשר לכל אדם ואדם להכניס את הרכב שלו לכל מוסך שייבחר, כאמור זכות הבחירה ניתנת לכם הנהגים וכאן נשאלת השאלה, האם תבחרו במוסך שאתם לא מכירים ויתגלה כמוסך קצה ללא אחריות או שאולי אתם מעדיפים למנוע מעצמכם את הסיכון ולבחור מרכז שירות ניסאן מורשה?

עליה וקוץ בה? אז אולי אפשרו לכם לבחור איזה מוסך שתרצו, מאידך גיסא האחריות על כל עלווה באשר לתיקון לוקה בחסר או בחירה שגויה תהיה עליכם. ולכן, בדיוק כאן ההמלצה הרווחת היא לבחור רק שירות מקצועי שמבין את הרכב שלכם, מגיע עם ניסיון ויודע לטפל בכל בעיה ובעיה בצורה נכונה ועם אחריות מלאה!

אז למה בעצם עדיף לבחור מרכז שירות מורשה על פני מוסך רגיל?

אם הניסאן שלכם חדשה וגילה אינו מעבר לשנתיים חל איסור להשתמש בחלפים משומשים, אבל את זה ספק אם תדעו כאשר תבחרו במוסכים שלרוב פועלים "ללא כללים וחוקיות". בחרתם מרכז מורשה? צפו למינימום סיכונים ונזקים ואחריות מלאה הן של נותני השירות והן של השמאי המציין מפורשות כי אכן מדובר בחלפים חדשים ולא משומשים!

בחרתם מרכז שירות ניסאן? כשאתם בוחרים את זה, היו סמוכים ובטוחים שאתם יכולים לישון בשקט!

לקביעת תור
ניווט עם וויז
חיוג מהיר
שלח הודעה
האתר ונבנה ועוצב ע"י -
חתימה-מרובע-black